tirsdag 24. mars 2009

Vårlig velkomst

Vinteren er på hell og nå kommer våren:-)
Krans fra Gave & Interiør AS er min lille velkomst på døren.
Lille Frøken Blåbær følger med på det som skjer.
En lykt med lys, noen bargrener og en stein pynter opp. Hyllen er malt i husfargen for å ikke være for dominerende, slik at mine rariteter skal få komme til rette:-)
Stener kan være utrolig vakert, denne medbrakt fra Agdenes.
Er det en av nabokattene jeg ser??
Om sommeren samler jeg hageavfall i denne dunken fra Ikea mens vinterstid har jeg strøsand i den, praktisk og sjarmerende.
Gran, furu eller einer gjør seg i tomme krukker om vinteren. Tips:Har du kjøpt for stort juletre kan de nederste greinene være perfekt til utendørspynt.
Har denne overlevd vinteren da mon tro??
Sparken kan settes bort for sesongen.
Samlet stener i vinterferien, ute på Agdenes, som kommer til å bli fine i hagen. Har tenkt å bruke noen av de minste i dammen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar