torsdag 5. februar 2009

LIKER...

Liker barna mine.
Liker familien min.
Liker Anne B Ragde sitt mangfold i innhold og skrivemåte i hennes bøker.
Liker kjempegodt Paulo Coelho sine bøker. Nettopp ferdig med ELLVE MINUTTER og startet på ZAHIR, etter den har jeg planer for ALKYMISTEN, igjen.
Liker sommeren med masse duftende roser.
Liker Blondie!! Den dama, Deborah Harry, er nettopp fylt 63 år (1. juli) og rocker fortsatt!!
Liker fin fiiine årganger av Ford Mustang, gjerne cab, kjenne og høre V8eren:-) Dragsuget i magen når en gir gass. Sent 60-tallet, tidlig 70, jada, da snakker vi.
Liker å jogge med energisk musikk i øret.
Liker å gå med energisk musikk i øret.
Liker katten min!
Liker å danse.
Liker følelsen som gode venner gir.
Liker tanken på at jeg kan være en god venn.
Liker å le.
Liker mennesker med humor, glimt i øyet. Et lys som forteller at en er hjemme.
Liker å lese faglitteratur.
Liker jobben min.
Liker å skrive, dikt, fortellinger, fag, om livets forunderligheter på godt og vondt. Tanken på at kanskje en dag er det andre som leser noe av det som JEG har på hjerte, som JEG har lyst til å dele og som kanskje noen til og med liker:-)
Liker tanken på at jeg ikke vet hva morgendagen bringer.
Liker tanken om at jeg selv er kaptein i eget liv, min båt er ikke avhengig av skjebnen eller Herren, - men tar i mot hjelp om jeg får, og prøver å lytte ved råd. Er ikke arrogant.
Liker tanken om at kanskje kan jeg bidra til å gjøre dagen lys for noen.

Jeg liker meg:-)

Liker du meg??

(Sommeren 2007)

¨°º©©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©©º°¨

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar